Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Και τα ρολόγια μας... συνεχίζονται!!!!

Καλημέρα- Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους μας!
Συνεχίζονται λοιπόν τα ρολόγια μας και τώρα μας έχει πιάσει ένα άλλο
άγχος, θα πουληθούν? θα καταφέρουμε να βοηθήσουμε αυτά τα παιδάκια?
Μακάρι να γίνει κι αυτό για να μπορέσουμε να δώσουμε λίγη χαρά στα
παιδιά που μας έχουν τόση ανάγκη!
Ένα ρολόι της Νικόλ περιμένει υπομονετικά την σειρά του για να παρουσιασθεί :
http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/
Είναι ένα υφασμάτινο ρολόι πάτσγουώρκ, που ήταν ιδέα της Βίκυς και την
υλοποίησε η Νικόλ!
Και ακολουθεί η Σμαραγδένια! η οποία έχει βάλει μπρός τις μηχανές και προχωράει
ακάθεκτη!!!
2 ρολόγια λοιπόν από την Σμαραγδένια!!
Και για το τέλος σας έχω 3 ακόμη ρολόγια από την Βίκυ : http://podilatisa.blogspot.gr/2013/11/blog-post.htmlα







6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ, ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ!!!!!
    ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!
    ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ, ΕΧΩ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΕ ΜΕΙΛ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο για τα ρολογια σου μου αρεσαν ολα και εμεις εδω ημαστε οποτε μπορεις περνα να πεις ενα γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφα και αυτά τα ρολόγια και για να ετοιμάσω και εγω τα δικά μου ήθελα να σας ρωτήσω από που προμηθευεστε τους μηχανισμούς ρολογιών.
    Ευχαριστώ
    Και να πανε ολα καλα με την έκθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικα έχουμε προμηθευτεί μηχανισμούς απο καταστήματα με είδη hobby (PACOART, AFRODITIS HOBBY, HOBYWOOD, MORFES κλπ )απο καταστήματα ωρολογοποιϊας στην Αθήνα(ΡΥΘΜΟΣ, Θησέως 13 Σύνταγμα) αλλά πολλές φίλες παραγγείλανε μέσω internet...ελπίζουμε να σε καλύψαμε με τις πλήροφορίες μας, σ΄ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν κάνεις κάτι για καλό όλα πάνε καλά. Θα πουληθούν όλα μέχρι το τελευταίο. Είμαι σίγουρη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή