Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Πάμε Μουσείο !!!




Φίλες μας, την ερχόμενη Τετάρτη 16 Μαρτίου, θα συναντηθούμε στο ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ στίς 15.15 και βαδίζοντας στον πεζόδρομο της Διον. Αρεοπαγίτου, θα συνεχίσουμε στην Απ. Παύλου, όπου σε ένα θαυμάσιο νεοκλασικό , στεγάζεται το παράρτημα του Μουσείου ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ, το οποίο και θα επισκεφθούμε προκειμένου να ξεναγηθούμε στην έκθεση "«Οι σημαντικότερες εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων» με τριάντα πέντε από τα συνολικά 350 εκθέματα του Μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας.

 Σας περιμένουμε, για να μοιραστούμε μία ενδιαφέρουσα εμπειρία, μην παραλείψετε να φορέσετε άνετα παπούτσια...  



Θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να θαυμάσουμε εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων που ειχανε σκοπό να διευκολύνουν, να ομορφαίνουν και να εξελίσσουν τη ζωή τους και τις επιστήμες. Ιδρυτής του μουσείου, που εδρεύει στο Κατάκολο, είναι ο Κώστας Κοτσανάς, εκπαιδευτικός, που έχει αφιερώσει ουσιαστικά όλη του τη ζωή στην έρευνα και την ανακατασκευή των εφευρέσεων. Μου εξηγεί πώς ξεκίνησε: «Όταν ήμουν φοιτητής στη σχολή μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών είχα μια τυχαία συζήτηση με τον καθηγητή μου Ανδρέα Δημαρόγκωνα για τους αυτόματους τροχούς τον Αριστοτέλη. Έτσι μου δόθηκε το έναυσμα για να ξεκινήσω το ταξίδι στην αρχαία ελληνική τεχνολογία». Όλα τα αντικείμενα έχουν επεξηγηματικές περιγραφές με αναφορά σε πηγές. «Όλα αυτά τα αντικείμενα έχουν λειτουργήσει στην αρχαιότητα. Περιγράφονται με λεπτομέρειες και ακριβείς διαστάσεις στα αρχαία συγγράμματα. Για μερικά μάλιστα, όπως για τα κινητά θέατρα που βλέπουμε στην έκθεση, έχουν γραφτεί ολόκληρα βιβλία. Ανατρέχω στο πρωτότυπο ή και στα μεταφρασμένα κείμενα της αρχαίας ελληνικής, λατινικής και αραβικής γραμματείας, σε αγγειογραφικές πληροφορίες και στα ελάχιστα ευρήματα. Το πιο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μου είναι η έρευνα και η μελέτη και ακολουθούν ο σχεδιασμός και ανακατασκευή, με πρώτη ύλη κυρίως το ξύλο και το μέταλλο».


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα βόλτα !!!
    Εννοείται πως εκτός απροόπτου θα είμαι παρέα σας !!!!
    Καλό τριήμερο και καλά Κούλουμα !!!!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κρίμα που είμαι μακριά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρουσα επίσκεψη..... αν μπορέσω θα σας ακολουθήσω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α πολύ ωραία και εγώ μαζί σας !!! Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    ΑπάντησηΔιαγραφή